Revlon США в Україні - інтернет-магазин Хмарка
Категорії

Бренди

Назва товару

Revlon США

фільтр (0)
Показувати: по ціні по новизні по рейтингу
3013
Код товару
Фарба для волосся Revlon ColorSilk 90 100мл
3 Голосів
3006
Код товару
Фарба для волосся Revlon ColorSilk 44 100мл
0 Голосів
3005
Код товару
Фарба для волосся Revlon ColorSilk 42 100мл
0 Голосів
1534
Код товару
Фарба для волосся Revlon ColorSilk 01 100мл
6 Голосів

Опис Revlon

Компанія Revlon Inc. - найстаріший в США виробник косметики, парфумерії та засобів особистої гігієни. Компанія була заснована в 30-х роках минулого століття Чарльзом Ревсон, який очолював її протягом 43 років. За цей час Revlon Inc. перетворилася в найбільшу транснаціональну імперію, і зараз косметичні засоби Revlon виробляються на фабриках в 22-ох країнах світу. Принципово новим досягненням фірми на зоріі її діяльності став випуск у 1939 році губної помади і лаку для нігтів одного кольору. Поява в декоративній косметиці цієї колірної пари пов'язано з одним цікавим епізодом. Одного разу обідаючи в ресторані, Чарльз Ревсон випадково подивився на даму, що сидить за сусіднім столиком, яка в той момент піднесла серветку до губ, і був неприємно вражений невідповідністю тону її губної помади і лаку для нігтів. У цю секунду його осяяла ідея, яка принесла згодом всесвітню славу його компанії.

У 1979 році компанія Revlon Inc. придбала найбільшу в Іспанії фірму з продажу косметики та препаратів для волосся - "Henry Colomer S. A." Генеральним менеджером фірми в той час був Карлос Коломер, який через 6 років після придбання компанією Revlon Inc. сімейного бізнесу Коломерів став президентом і генеральним менеджером підрозділу Revlon в Іспанії, а пізніше зайняв пост генерального директора Revlon Professional Products Worldwide в США, фірми, що виробляє професійну косметику для американських і європейських салонів краси. Під його керівництвом були розроблені високоякісні та ефективні препарати, які по праву отримали визнання у клієнтів по обидва боки Атлантичного океану, а компанія Revlon Professional Products Worldwide зайняла лідируючі позиції на ринках багатьох країн, включаючи США, Іспанію, Португалію, Італію, Францію, Німеччину, Мексику , Південну Африку, Канаду, Аргентину, Корею, Великобританію, країни Бенілюксу, Ірландію та Корею.

Проте в другій половині 90-х років відбулася низка негативних для Revlon Inc. подій, в результаті яких акції підприємства різко впали в ціні. Ефективним як раніше залишався лише підрозділ професійної косметики, який зайняв значну частку американського ринку. У 1999р. президент компанії Рон Перельман прийняв рішення про продаж Revlon Professional Products Worldwide, з тим щоб виручені від операції кошти вкласти в основний бізнес - виробництво косметики масового споживання. Карлос Коломер за підтримки британської інвестиційної групи CVC Capital Partners і Deutsche bank отримав право придбання компанії, і в травні 2000 року угода була укладена.

У результаті компанія Revlon Professional була перейменована в Colomer Group і отримала у власність виробничі та інші підрозділи Revlon Professional в Барселоні, Болоньї, Мехіко, Дубліні, Джексонвілле (Флорида) і Вісті (Каліфорнія). Юридична особа в США - Colomer USA. Ставши власником компанії, Карлос Коломер перевів більшу частину персоналу, адміністрацію, логістику, а також дослідницький підрозділ в Джексонвілль. Для оптимізації управління величезною компанією було засновано дві штаб-квартири: у Європі (Барселона) і в Америці (Нью-Йорк). Сьогодні компанія Colomer Group володіє істотною часткою європейського ринку (Іспанія. Португалія, Італія та Ірландія). Іншими ключовими ринками збуту є Японія, Мексика і Корея.

У «портфель» компанії Colomer Group входять такі всесвітньо відомі марки, як Revlonissimo, Interactives, Equave, а також дуже популярні національні марки Llongueras (Іспанія), Natural Honey (Іспанія), Viola, Personal Biopoint (Італія). У США традиційні лінії і так звані «етнічні» препарати доповнюють лінії American Crew і Creative Nail. 40% продажів компанії доводиться на Європу, 40% - на США і 20% - на інші країни. На даний момент Colomer Group є третьою в світі компанією, що спеціалізується на «етнічній» продукції і однієї з лідируючих у виробництві косметики масового споживання в Іспанії, Італії і Мексиці. Основна мета Colomer Group - увійти в першу трійку компаній-виробників професійної косметики. У планах Карлоса Коломера - придбання компаній в Європі, зокрема в Німеччині, зміцнення позицій у США, Японії, Туреччини, Польщі, Кореї, в країнах Африки і Південної Америки, а також інтенсивний розвиток дистрибуції в Росії.